ЯК ВИКОНАТИ
ПРОЕКТ
1.Обміркуйте
тему проекту.
Визначте його мету і завдання.
2.
Складіть план дій:визначте джерела інформації, розподіліть завдання,
визначте час виконання .
3.
Проведіть дослідження (зберіть
інформацію, вивчіть її та систематизуйте).
4.
Сформулюйте висновки, оформіть звіт
(мультимедійна презентація, виставка,
рукописний журнал тощо)
5.
Результати дослідження презентуйте
в класі( на засіданні гуртка,
батьківських
зборах
СХЕМА АНАЛІЗУ ЕПІЧНОГО І ДРАМАТИЧНОГО ТВОРІВ
1.Стислі
відомості
про автора. (Такі,
що
сприяють
розумінню
специфіки
твору.)
2.Історія
написання
і видання
твору.
3.Жанр
твору.(Роман,повість,оповідання,трагедія,комедія,
драма.)
4.Життєва
основа.
(Реальні
факти,
які
спричинили
появу
твору
і покладені
в його
основу.)
5.Тема,
ідея,
проблематика твору.
6.Композація
твору,особливості
сюжету,їх
роль
у
розкритті
проблем.
7.Роль
позасюжетних
елементів.
(Авторських
відступів,
описів,
епіграфів,
присвят,
назви
твору.)
8.Система
образів,
їх
роль у розкритті
проблем твору.
9.Мова
твору.
10.Художня
цінність
твору,
місце
його
у творчості
автора та в літературі.
СХЕМА АНАЛІЗУ ЛІРИЧНОГО ТВОРУ
1.Короткі відомості про автора.
2.Жанр твору. (Громадянська, інтимна,
релігійна, пейзажна лірика.)
3.Провідний мотив твору.
4.Композиція твору.
5.Образ ліричного героя.
6.Вжиті автором художні засоби.
(Лексика, тропи, віршовий розмір та ін.)
7.
Особисте сприйняття поезії.
ПЛАН БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА
1.
Характеристика епохи,
в яку жив письменник.
2.
Сім’я,
оточення,
в якому
він
ріс.
3.
Портрет письменника.
Світогляд,
риси
характеру.
4.
Де, коли й за яких
обставин
здобув
освіту.
5.
Роль книги в духовному становленні
письменника.
6.
Життєві
віхи
біографії
(дати).
7.
Люди, з якими
спілкувався,
дружив.
8.
Естетичний
ідеал
письменника.
9.
Головні
твори (стиль, жанри).
10.
Громадська
діяльність
письменника.
11.
Значення
життя
і творчості
письменника
для його
сучасників
та для нашого
часу.
Немає коментарів:
Дописати коментар